Verzenden
Bestelling
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging. Zodra wij jouw pakketje hebben overgedragen aan PostNL ontvang je een e-mail met daarin het geplande bezorgmoment en een link naar de track & trace code. Je kunt hiermee eenvoudig het pakketje volgen. Tevens kun je je bestelling ook volgen via https://albertoshop.myparcel.me/
Verzendwijze: brievenbuspakje of pakket
Bestelde artikelen die als brievenbuspakje verzonden kunnen worden, denk hierbij aan één broek, één poloshirt of één riem, zullen wij op deze manier verzenden. Het voordeel van een brievenbuspakje is dat je hiervoor niet thuis hoeft te blijven. Wij kunnen een bestelling niet als brievenbuspakje verzenden als je een afhaallocatie hebt gekozen, vul hiervoor altijd je eigen adresgegevens in. Bestelde artikelen die te groot zijn voor een brievenbuspakje verzenden wij uiteraard als pakket.
Als je pakket niet thuis bezorgd kan worden, wordt het naar een afhaalpunt gebracht. Haal je het daar niet op, dan moeten we helaas €6,95 voor de retourkosten in rekening brengen. Zodra het pakket terug is bij ons, wordt je bestelling geannuleerd. Dit geldt ook als je het pakket weigert bij de deur. Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!
Naar welke landen verzenden jullie?
Wij verzenden bestellingen naar Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk. Wil je je pakketje naar een ander land versturen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. In overleg is er veel mogelijk!
Wat zijn de verzendkosten?
Er zijn geen verzendkosten verbonden aan bestellingen in Nederland. Voor zendingen naar landen binnen de EU hanteren wij wel verzendkosten. Voor zendingen naar België en Duitsland rekenen wij €4,95 verzendkosten. De verzendkosten naar Frankrijk en Oostenrijk bedragen €9,95.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij versturen alle (brievenbus) pakketten met Post NL. De levertijd van je bestelling naar Nederland of België bedraagt 1 tot 2 werkdagen, mits alle artikelen bij ons op voorraad zijn. Het kan voorkomen dat je bestelling of een deel hiervan niet meteen op voorraad is. We versturen je gehele bestelling pas als wij alle artikelen in ons magazijn op voorraad hebben. De levertijd van je bestelling is dan ongeveer 5 werkdagen. De levertijd van bestellingen naar Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk is iets langer en bedraagt 2-3 dagen werkdagen, mits ook hier alle artikelen op voorraad zijn. Voorradige artikelen op werkdagen voor 17:00 uur besteld is dezelfde dag verzonden.
Vanwege de regelmatige hoge pieken bij PostNL kan het voorkomen dat je bestelling enige vertraging oploopt. Dit ligt buiten onze macht en wij hopen op begrip hiervoor.
Waarom staat er dat mijn maat niet beschikbaar is voor directe verzending, maar ik hem wel kan bestellen?
Wij hebben veel artikelen op voorraad, maar het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling of een deel hiervan niet meteen op voorraad is. We hebben korte lijnen met de leverancier en kunnen hierdoor snel schakelen om jou zo snel mogelijk je pakketje te bezorgen!
Kan ik mijn bestelling volgen?
Jazeker. Elk pakketje krijgt een e-mail met daarin een track & trace code waarmee je gemakkelijk je bestelling online via Post NL kunt volgen. Tevens kun je je bestelling ook volgen via https://albertoshop.myparcel.me/
Wat is de status van mijn bestelling?
De status van je bestelling kun je vinden in je account en via de track & trace code die je via het opgegeven e-mailadres hebt ontvangen.